Monday, May 25, 2009

aku telah XXX lagi, awwwww!!!

aippp aku telah ditag lg oleh erlyda. oklah, utk tidak menghampakan kawan2 alam maya pada ni, saya buat! :)

btw, thank you for tagging me. APA ADA DENGAN 5?

1) 5 nama timangan

a) atiey
b) kakak
c) ct
d) amy
e) sayang (wargahakahkaha :) sila jgn muntah darah, ini adalah panggilan mr shaifull dulu, kini selamanya, walaupun tgh marah dgn saya)


2) 5 sifat/tabiat buruk

a) suka melawan cakap mr shaifull
b) x percaya cakap mr shaifull
c) suka "mengacau" mr shaifull bila dia tgh khusyuk solat sunat eh salah, tgk tv

aippp mana boleh aku reveal semua kat sini, simpan sket sebagai bekalan masa hadapan :)


3) 5 makanan favourite

a) masakan mak, sedap o heaven, lg2 plak, x payah masak sendiri, lglah sedap
b) masakan mr shaifull, sedap x terkata, abang, masak laksa sarawak nnt!!!
c) nandos, asal jumpa mesti aku belasah, nak tau tahap kegigihan aku, sampai sanggup makan sorang walaupun x dak teman, hebatkan tahap pemakanan aku tu, haloba namanya
d) umai udang, ya allah leleh ayaq liuq aku sampai ke dagu, bilalah dpt makan lg ni, kalau dpt, mmg aku akan belasah x hengat dunia, eh lupa lak, umai ikan pun heaven o kalau layan. kuching tungguuuuu nnt aku datang
e) apa2 ja yg org lain masak, aku makan, mmg sedap x terhingga, sedap dr byk sudut tu :) wargahakhakahka


4) 5 subjek pelajaran paling suka

a) math
b) math
c) math
d) math
e) math - tu sbb aku dpt 7 utk math, sbb terlampau minat, dpt result pun mestilah kena byk kan, kalau dpt 1, mana best, err budak2 baru belajar jgn ikut fatwa sesat aku ni


5) 5 benda wajib dlm purse

a) first of all, mestilah ic, kalau dak kena hantaq ke indon, merasalah aku dok depoh tahanan di indon, x pasai2 ja nnt, x pun kalau x dak ic, kena bayaq mahal utk masuk aquaria, kan along?
b) duit haruslah ado, kalau x dak, baik dok umah ja diam2, makan maggi
c) mykid rifqy, kalau x dak, nnt x pasai2 kena tangkap khalwat ngan mr shaifull plak, sbb bersekedudukan sehingga mendapat zuriat, mana boleh camtu, malu kaum keluarga wei
d) gambaq mr shaifull, bila aku bukak purse, bila org sebelah tgk, dia nampak muka laki aku, dan2 tu x jadi ngorat, kalau x, susah gak aku nak menepis godaan2 sekeliling :) wargahkahakhakah gila
e) driving license, sbb kalau nak letak diving license aku x dak, kalau ada dah lamaaaaa aku letak tau


6) 5 topik yg dibual bersama pasangan

a) topik terbaru, bila nak tukar tayar, huaaaaaaaaaa awatlah tayar tu nak botak masa2 dan di kala aku nak beli baju raya ni, dengki betoilah
b) baru semalam sembang ngan mr shaifull, apa hadiah nak bg kat rifqy utk birthday dia thn ni, sian plak anak aku tu
c) bab yg paling best, bila borak pasal duit, kadang2 imaginasi kami 2 org boleh melangkau dr mat jenin, bab2 set berangan ni, serah kat aku ngan mr shaifull, tp kadang2 bila mr shaifull yg mulakan cerita dulu, dia mesti nak jadi hero, sbb dia kata tu cerita dia, eleh, x leh tumpang langsung, dengki
d) hal kawan2 ofis dia, tp yg paling best bila dia balik umah bgtau dia dah mintak syamil (budak t'ganu) tu belikan keropok lekor, masa tu aku rasa, dialah suami yg paling mithali di duniawi ni
e) nak pegi jalan2 kat mana bila weekend, ni topik yg harus, kalau dak, mati kering aku anak beranak di umah, kan rifqy?


alhamdulillah, burrppp sudah gak aku jawab soklan2 ni, adoi la, letih bila kena tag, jgnlah buat selalu2 dik oi, boleh sesak nafas akak ni.

p/s : blog dia ada copyscapelah, x leh nak tepek gambaq org yg tag aku tu kat sini :) hehehehe

2 comments:

Along said...

hampeh hg ct! weh..memula aku pun heran pasai pa dia mintak ic kt suma org yg nak bli tiket tu. dah sah2 muka aku melayu tulen tau! diskriminasi betoilah! apa tujuan sebenaqnya hah? buleh sesapa terang mai sat dak?

mrs shaifull said...

along - hang mana tau, kot2 hang nak tipu dia ka, tgk2 hang mai dari "seberang", tu yg dia mintak ic tu.

ikan tu nak tau hang org mana, tu sbb depa mintak ic :) wargahkahkahak