Friday, March 20, 2009

bila mommy sakit, sian rifqy

sian rifqy kan, bila mommy sakit hari tu, mommy langsung x dpt nak kokong (dukung) rifqy. sian budak tu. asyikkkkk lah dok hulur tangan kat aku, mintak kokong, tp aku x blh, sbb baru lepas buat minor operation. mmglah minor, tp belah siot perut, kalau x caya, meh sini aku try tebuk perut hangpa dgn pisau sedalam 6cm, agak2 sakit x?

masa sakit hari tu, mr shaifull pun terpaksa cuti sama2 ngan aku (sherashi bersama), ya lah, kalau x, sapa nak jaga anak aku, x kan nak biar dia urus diri sendiri, haruslah kucar kacir rumah mak aku nnt. ni antara aksi2 dia masa aku sakit.






mommy lipat kain, dia pun sibuk gak nak tolong sepahkan







mula2 tu elok ja main2







ish boringlah...







last sekali, ni lah yg jadi bila dah x de benda lain yg boleh dipikir. rifqyyyyyyy






moral of the story : mommy kena sihattttt selaluuuuuu

pic credit to mr shaifull

No comments: