Wednesday, May 13, 2009

sedihhh

pasal apa sedih? sukati aku lah nak sedih ke nak sonok ke. yg penting cantek, cantekkah???

tadi bila aku tepon mak, aku jadi sedih bila mak bgtau pasal tu. aku jadi x tenteram plak. bukannya apa, dulu2 masa sekolah rendah, ayah sibuk ngan keja (ayah aku polis), mak pulak keja kat hospital, mak hanya sempat antaq aku pagi2 p sekolah, tghari nya plak, buleh dikatakan dlm 365 hari tu, errr ye ke sekolah sampai 365 hari? bedallah labu, ayah hanya sempat ambik aku 60 hari ja, perumpamaannya lah.

yang lainnya mesti tok sedara (laki) aku ambik. mmg dah jadi rutin dia. ya lah, chaq (datuk) aku sendiri dah meninggal masa umur aku 6 thn.

kadang2 sampaikan kelas petang pun dia antaq dan ambik. besar jasa dia kat aku. tp hari ni, berita yg mak bgtau aku tadi, mmg menyedihkan aku. cukuplah sekadar aku kata aku sedih dgn berita tu, aku kesian tok sedara (pompuan) aku. pasai pa lah benda camni boleh jadi kat dia di usia2 emas camtu. aku takut satu hari nnt aku jadi camtu gak.

aku x tau benda ni blh jadi complicated sampai camtu sekali. hanya allah yg mengetahui...

10 comments:

Nurhayati said...

dlm perjalanan kehidupan ada naik turun.. harap2 kita kuat mengharungi semuanya kan..

jgn sedih2 yer.. take care! =)

tipahvogue said...

walaupun tipah tak taw apa yg terjadi, tapi tipah harap ct tabahkan diri k. jgn sedey2! anggap ja semua nih dugaan dari Dia.....

Ma'am_Chelsea said...

Hye CT...

Sabar byk2 ek...

Setiap dugaan tu ada hikmahnye kan?

Moga yg kusut itu akan terlerai jgk nnt ;)

CT NORAMIZA said...

nurhayati - thanks, mmg betul tu, x sangka benda akan jadi camni

tipah - dugaan kan....

ma'am chelsea - tima kasih, insya-allah..

joegrimjow said...

yg pntg
cantik+cute
auwww

CT NORAMIZA said...

joegrimjow - :)

Willie said...

Hi.
Huh? what happened? Serian tuh 60 km from kuching.

CT NORAMIZA said...

willie - something happened in my family, my grandma's sister...

atty's said...

sabar ye ct...

CT NORAMIZA said...

atty - thanks, insya-allah...