Monday, June 29, 2009

dari kerana mataaaaa



gambar - google

aduhhhh aku tengah kepedihan mata. rasa mcm ada pasir laut dlm bijik mata aku, awat ni??? pastu rasa pedih gila, pastu asyik terkelip2 sbb air kat dlm mata tu rasa x cukup, pastu bila aku kelip2kan ala2 saloma nyanyi lagu apa guna berjanji kalau x ditepati...pedihhhh siot.

wuuhuuuuu ada org sakit mata x sekarang, ataupun mata aku saja gatal2 nak tukar spek baru, x pun dia nak suruh aku balik asal, guna contact lense, tp mr shaifull x bg aku guna contact lense lg, nnt mata aku ada bubble lg, mcm dulu. huuwwwwwaaaaaa pedih mata, nak mc huuuhuuuuuhhuuuu...

6 comments:

ymn said...

tanda2 awal H1N1 ....
jeng 2 .. sakit mata

aahsks...

hahaha

CT NORAMIZA said...

ymn - kurang asam, hwaaaaa... (nangis sambil guling)

juedaniel said...

gambo mata ni ala2 dalam cite pangako sayo, sebijik. baru semalam tgk heheheeh

CT NORAMIZA said...

juedaniel - hehehehe hang tgh layan cita tu kan la ni, dah lama la cita tu :) hehehehehe...

juedaniel said...

memang ler, cite tu thn 2000 - 2001 dulu. aku baru hegeh nak tgk. jericho pon dah tua skg ni hahha

CT NORAMIZA said...

juedaniel - tu dia, dah lama gila kan? time aku tgh menggatal ngan mr shaifull :) wargahakhkha