Tuesday, July 28, 2009

jom jalan jalan...

sabtu 2 minggu lepas, kami ke MV, saja jalan2, sian plak adik boring dok umah (padahal aku yg menggeletis lebih).

bila dah berjalan tanpa tujuan, camnilah jadinya. dan jugak budak ni mengepow paksu dia, dgn2 aku sekali kena, adoi la, sapalah yg cipta benda ni ha, x pasai2 ja duit 'tabung kecemasan' aku kena telan ngan bendalah ni.



mula2 elok ja pakai kasut ngan socks bagai, tah apa yg dia naik rimaih aku pun x paham, semua dia nak bukak, mula2, kak kak shu (bukak shoes), pastu kak kak (bukak socks plak, last2 camtulah jadinya, kokong ja lah secara jemaah.

x dak keja ambik gambaq sana sini.



bila kecik2 x dpt pendedahan ngan benda2 ni semua, bila dah besaq camnilah jadinya, semua benda dlm toys'r'us tu depa nak picit, tekan, cuba.





ingat x ari tu aku kata nak try lipgloss, tp x jadi gaklah. ari tu bila dah kat MV, masuk metrojaya sat, saja jenjalan, memandangkan lipstick aku dah terpaksa kena korek setiap kali nak guna, so aku pow mr shaifull. tp tersalah pow, aku beli lipstick kat benefit, aaaa pasai pa lah aku gatai tukaq sgt, estee lauder gak best, patutlah ksherry recommend kat aku suh guna estee lauder, mmg berbaloi kamdar.



nasib baik SA dia adalah baik dan sopan, kalau x, dah lama aku blah ari tu. tp kan, lipstick dia x bestlah, x sesedap EL. padan muka hang cik, suka sgt try tu try ni, next time setia pada yg satu boleh dak???

No comments: