Saturday, March 13, 2010

bila weekend..

bila weekend ja, mesti ada hiburan kan? mana boleh bersenang2 gitu sahaja di rumah, x afdal kata orang :)













mmg semua gambaq2 ni nampak remeh di mata org lain, tp bg aku, benda ni lah akan jadi bahan tatapan utk rifqy bila mommy & ayah dah x dak nnt...

14 comments:

zailamohamad said...

mama yang posing habis!!!

Wanniey said...

sokong zailamohamad!!!! :P

yong said...

anaknya cool ja...mommy nya perghhhh...sampai senget2 possing...warkahhhkahhh....

lari...........

yong said...

anaknya cool ja...mommy nya perghhhh...sampai senget2 possing...warkahhhkahhh....

lari...........

yong said...

anaknya cool ja...mommy nya perghhhh...sampai senget2 possing...warkahhhkahhh....

lari...........

mama apih said...

rifqy juai mahai...stai x mau tgk kamera...malu2 alah...

yasmine said...

Amboi rifqy berangan lap ka tu...macho ja tak mau tgk kamera..

Nurhayati said...

ni nak amik gambar rifqy ke gambar mommy dia hehehe.. gurau je ct.
seronoknye tgk rifqy enjoy main sana sini..

CT NORAMIZA said...

zaila - hehehe sbb mommy yg punya camera tu :)

CT NORAMIZA said...

wani - bluekkk! :)

CT NORAMIZA said...

yong - eleh, hang tu dengki, x leh nak posing kat motor mainan :)

CT NORAMIZA said...

dik ayu - dia mmg camtu dik ayu, x penah nak pandang camera, suka tgk tpt lain, dr kecik tu

CT NORAMIZA said...

min - berangan x pa, jgn buat betoi2 dah besaq nnt :)

CT NORAMIZA said...

yati - dua2 :)