Monday, March 30, 2009

AF7

rasanya aku dah dpt favourite student aku utk AF7, aku suka sgt dgn hafiz. gaya dia dgn rambut kembang tu, mengujakan aku nak tgk setiap persembahan dia.

dan konsert ke3 hari tu, best plak tgk dia nyanyi lagu mat disko tu, rasa2nya tu first time aku dengaq lagu tu, maklumlah, aku bukanlah peminat sudirman.

tp bila dia nyanyi, aku rasa cam best plak. tp bila dlm diari, rasanya mcm x expose je budak hafiz tu, ataupun adakah aku yg jarang2 tgk diari? mmm x pe, x sabaq nak tunggu konsert ke 4 lak, nak tgk dia perform lg.

1 comment:

Ashra said...

ct layan AF?

i kadang2,tengok mood,kalau terkena time nak hiburan melalui musik baru layan..

hafiz yang rambut ala afro tu ye?saw him few concerts ago,during his duet with mila AF tu kan,he sounds/looks very natural on the stage..kemas sket lepas pakai cekak rambut tu,hehehe

diari langsung tak terlayan.busy sangat masa AF concert tengah berlangsung..lagi pun their concert every saturday,right?i jarang ada kat rumah..hehehe

regards,

NA