Thursday, April 9, 2009

tupperware

aku telah "disponsor" oleh MIL utk join tupperware, aku tau, ni semua mesti gara2 kakak ipar aku promote gila2 kat MIL aku ni. apa2 pun, terima kasih mak! kita tunggu brg2 itu sampai, baru aku update lg lah pasai tu.

aku tgh tunggu beg dan barang2 yg aku dpt hasil dr "menjoinkan" diri dlm tupperware ni, jauh wooo beg tu mai, dr kuching nun, dan seperti biasa, abg nasir yg menjadi "mangsa" membawa semua barang2 tu dr sana. mmm ada lg, kami jugak tgh tunggu paste laksa sarawak hj manan, slurppppp sedapnya laksa sarawak.

terima kasih abg nasir, errkkk lupa plak aku nak mintak tolong abg nasir bawak sekali umai, ya allah, sedapnyaaaaaaaaaaa, terliuq lah plak pagi2 ni, haruuuuuuuuu.

mmm utk KAKAK TUPPERWARE, lepas ni bolehlah beli tupperware dr saya bykkkkkkkk2 yeeeee. harga boleh dirunding...kihkihkihhhhh...

nurul, nnt jgn lupa ajaq aku tau... i really need ur help ok..

13 comments:

erlyda said...

kiter tak penah makan laksa sarawak..sedap yerrr?? nanti nak try laa..tp nk beli kat mana? ;p

CT NORAMIZA said...

erlyda - sedap sgt. tp paste dia tu kami import dr kuching, setiap kali ada sedara turun kl, mesti kirim punya, kiranya simpan stok utk 3 4 bulanlah.

dan mr shaifull yg buatkan, sedap gilerrr. puji laki sendirilah plak :) kat restoran jejantas pun ada, tp x sedap la erlyda, cuba cari kat laksa shacks, kat situ segala laksa ada, cubalah nnt ye

atty's said...

tak penah lagi makan laksa sarawak..tingin ar..sedap ke..?

mommyrifqy said...

atty's - sedap la atty, cubalah nnt ye, yg saya tau, kat laksa shack ada, kat restoran jejantas kopitiam pun ada, cuba tau, belum cuba belum tau, dah cuba nak selaluuuu

Anonymous said...

fuuh, teringat laksa sarawak...sedaappp, laksa sarawak guna bihun tp tak tau laa kot ada yg guna mee or spageti..dia ada bau mcm rempah2 sket..
tuai rumah - nanti kami p umah hang, buat laksa sarawak tau....aku dok cari2 kt mana ada jual paste laksa tu, payah btol kt sini..umai tu buat sendiri laa...heheheh.. - yanz -
*tringat masa kt sarawak tu, ada mee segera keluaran myojo, perasa Mi Kolok...org sana suka makan mi kolok...sini tak penah jumpa pon...

CT NORAMIZA said...

yarn - hang ni boleh geng ngan shaifull lah, bukan takat kat sini ja dia cari myojo tu, sampai balik kuching ari tu pun dia selongkaq sana sini, tp dah x dak lah yarn.

yarn, hang jgn nak murtadkan laksa sarawak tu, dia mmg guna bihunlah.... ya allah kecuq liuqqqq, yarn, sistem barter lah, aku buat laksa sarawak, hang buat umai, perrghhhhh sedap gilerrrrrrrr

aida marhaini said...

sedap ka laksa sarawak? bila la aku boleh try...

erlyda said...

oohh ok2 akan ku jejaki Laksa Shack nanti =D btw, anda telah di tag hihihihi

yanz said...

CT - HEHHEE...dh takda laa mi kolok tu, ish apsal ha, kilang myojo dh bankrup kaa? aku ingat org tak perasan pasal kewujudan mi kolok tu, rupanya shaifull pon suka gak..heheh..

laksa sarawak tu mmg laa guna bihun, mana laa tau kot2 ada yg x mkn bihun, p ubah kot lain plk...sedaapppnyaa...nyumm nyummm...
umai? tgk org buat penah laa, buat sendiri tak pernah...hehehehe...hang laa buat, mesti dah tau resepi, mak mentua ajaq...yg aku tau, isi ikan tu,boh laa bhn2 dia, perah air limau nipis or lemon, perap sat, tak yah masak pon, tp sedap laa jgk kann..

Diana@Mama Adam Mukhriz said...

wahhh sure berderet nanti koleksi TP dia .. tp TP nie kualiti mmg bagus la .. kita tgh tgu ikan terubuk sarawak nieh ;-)

ct noramiza said...

yarn - kakak ipar aku cakap, company myojo tu dah diambilalih oleh singaporean, dah x best cam dulu dah mee nya, dulu masa baru kawen, aku kan selalu p sana, masa tu ada lg. kenyal kan mee dia yarn

diana - mmmm sedapnya terubuk masin kan, goreng, pecahkan cili, perah limau, lenyek kan isi ikan terubuk kat situ, makan ngan nasi panassssssss mmmm walla weyyy

Anonymous said...

titi...aku xbley masuk laksa s'wak wei...mungkin tekak aku more to laksa semenanjung kot...mmmm aku rasa mcm mkn bihun ngan minyak gamat wakakakakakaka.... apa kata nnti hg buat skali kt aku hat soooodap tu..maybe tekak aku bley trima pulak..amacam? aku suka wei ikan trubuk swak..cis terliuq dah ni..nk carik mana xtau kt sini...

~effa zulkifly~

ct noramiza said...

effa - mmglah, abg ipaq aku pun sama, dia kata bau gamat, dia x leh makan, tp ayah aku, fuhhhh sekali 4 pinggan, bertambah2 hehehehe...