Monday, May 18, 2009

hafiz lagi

hafiz lg, matilah aku kena kutuk lepas ni. tp x best sgtlah blog aku ni, x dak sapa pun nk mai kutuk2, yg mai semua redha je ngan setiap entry aku, ke terpaksa buat2 redha? tahlah, lantak engkaulah labu :)

apa yg aku suka pasal hafiz ni, errr first sekali, dia adalah comel bila bercakap dlm loghat kl. lidah ala2 x sampai. err paham ke x maksud aku ni? kalau x paham, buat2lah cam paham, letih aku nak menerang satu persatu, tengah kekenyangan ni lepas lunch tadi.

bila dia goyangkan kepala dia, rambut dia adalah seksi BAGI MATA AKU, bagi mata hangpa aku x taulah, mungkin bak kata xiana, serabai. tp kata laki aku plak, serabai tu adalah kuih, ah x kisahlah, tu masing2 punya pandangan, yg aku tau, mata aku sedapppp ja memandang hafiz.

bila dia pejamkan sebelah mata dia waktu nyanyi lagu mat disko tu, aksi ala2 menggoda kat camera, fuhhh comel bangat budak itu, sedap lg mata aku memandang, dan bila dia "rimas" ngan rambut sendiri sambil tolak2 rambut ke belakang, aku suka aksi itu jugak, entahlah, aku pulak demam hafiz ni. ish tolonglah ct oi, hang tu dah jadi mak orang, bini orang, bukannya remaja belasan tahun dah.

ish demam hafiz melanda aku, nasib baik bukan H1N1 :) wargahkahakahkahak





comelkan dia? :) wargahkahakahak mesti tension je org yg baca blog ni kan, aku x pedulik, aku nak gak letak lg pasal hafiz ni, sampai aku jemu, sadakallahulazim...

No comments: