Wednesday, May 13, 2009

oh pemain badminton

aku bukannya apa, kesian sebenaqnya ngan pemain badminton negara kita ni, alah yg baru bercerai ari tu.

ya lah, kawen baru 12 hari, dah bercerai berai, x tau apa sebabnya, wallahua'lam. tp aku kesian ngan si pemain dan isterinya. ya lah, sorang kata dah tuttt, sorang lg kata x tutttt, x pahamlah.

boleh pulak camtu kan, x kanlah x ingat, atau masa tu tgh mamai ka? mcm mana sorang boleh kata ya, sorang lg plak boleh kata x? x logik kan. entahlah, kita hanya melihat, membaca dan mengomen, tuan punya badan yg tahu segala2nya, kan?

5 comments:

atty's said...

tu ler pasal..sendiri punya badan.takan le takingat..

CT NORAMIZA said...

atty - hehehehee... tu yg heran tu, errr boleh x kita cakap kita pun x penah gak? :) wargahkahakhakahka

Ma'am_Chelsea said...

Errrrrrrrrrr CT...

"Tuttttttttt" tu ape ek?

X faham ler....

Kikikikikikiki~~~

CT NORAMIZA said...

ma'am chelsea - errr tuttt errrr ish susah nak explainlah :) wargahkahakhaka

RahhanSafar said...

kisah diaorg ni memang menyedihkan..

tapi i geram juga dgn si pemain badminton tu..macam mana la boleh kahwin juga kan kalau betul bagai dikata,ex wife dia ada another man..

regards,

NA