Monday, June 15, 2009

bila "rentap" sentap! hehehehe...

bila dia tgh sentap, camnilah rupanya. aku nak letak sini, mana tau bila dah besaq nnt, dia tgk balik rupa dia masa kecik, camnilah cara2 dia. manalah aku ngan mr shaifull x beruban.




ni cara2 baru nak start, kalau dah dibantah lg, mau hentak2 kaki, baling tu baling ni, tp apa pun, semuanya masih under control. hehehehe...

mommy tau, eqy baik kan, sbb semalam masa mommy ngan ayah tgh bersilat kat dapuq sbb nak prepare sket2 utk jamu kat kawan2 mommy yg nak serbu umah kita, eqy hanya "tolong" sket2 ja mommy kat dapuq. eqy tolong keluarkan susu pekat dlm tin, letak kat luaq, eqy tolong ambik bawang dlm besen kecik yg mommy dah potong, pastu campak balik dlm besen tu, eqy happy sgt main camtu kan? (matila kalau depa yg mai umah aku baca ni)

bila mommy kata no, eqy senyum, bila mommy cakap onion, eqy pun sebut gak, anyen, jadilah tu. nnt kita main bawang lg ok sayang!

9 comments:

DiBo said...

heheheheh.. kiut la budak kecik nih!!

mrs shaifull said...

dibo - heheheh kak dibo :)

Anonymous said...

dorang tu dgr aja kita ckp NO. sudah..memberontak terus

bukan datin said...

errrrr...bawang hasil tangan rifqy??? tak kisahlaaaa janji aku makan sampai nak pecah peruttt

mrs shaifull said...

has - mmg pun, layan je lah has :)

juedaniel - ha lah, bila aku dah kupas byk2, dia ambik dr besen tu, baling balik dlm besen, ambik baling ambik baling, oklah tu hang ambik berkat :)

yanz said...

hehehehehe...best mkn2 hr tu...aku dok ratah lauk je, ikan bkr, ayam mayonis bkr...fuhhhh....dgn smbl yg berapi tu..

thn dpn kita p umah jiran sebelah plk ekk...
ct, bg laa resepi agar2 lumut tu...hehheheh

mrs shaifull said...

yanz - best kan makan sama2, mcm family sendiri.

kita terjah umah klinda plak, tp tunggu dia dah pindah semua brg, kalau dak mesti kita jd mangsa tlg basuh umah :) wargahakahkaha

malunya yarn mintak resepi agar2 lumut itu kat aku, nnt aku bg na

yanz said...

hahhaha..jiran sebelah lah org terdekat yg kena tlg basuh umah...so ape lagi, time klinda bsh umah, hangpa p bercuti2 tau..hahhaha..
ok, bg tau resepi, aku suka tgk, cantik je lumut2 atas tu...mujur tak boh lumut betol2 atas tu..

mrs shaifull said...

yarn - x pa, aku suruh klinda jemput hangpa semua, konon2 nak buat makan, sekali bila hangpa dah sampai, terus kena basuh umah, baru berakai :)

eleh hang mana tau yarn, aku dah letak lumut sket dlm tu :) hehehehehe...