Monday, July 6, 2009

bersama dato' fadzillah kamsah

di pagi yg hening sambil membeli membelah hiway utara selatan, kami dengaq sinar fm. masa tu dgr sinar pagi, bersama dato dr fadzillah kamsah. dato tu membebel lebih kurang camnilah, kadang2 apa yg ada dlm hati/kepala kita, org yg rapat dgn kita boleh baca.

contohnya org tersayanglah, x kiralah, mak ke, ayah ke, suami ke, adik beradik ke, anak kita ke. mmg pun, kadang2 apa yg ada dlm kepala aku, apa yg aku tgh pikir, kadang2 boleh plak sama ngan mak aku, x pun mr shaifull.

so dato fadzillah kata, kalau x percaya, boleh cuba. cuba fikirkan sesuatu dlm kepala, dan cuba link kan kepada yg tersayang. tah, x tau mcm mana nak xplain. so yours truly pun cubalah nak aplikasikan apa yg dato bgtau tadi tu. test powerlah kononnya.

x sempat nak send msg lg pun, mr shaifull kat sebelah dah menyampuk, "xde duit". aaaaaa sakitnya hati, org baru nak mintak hadiah waaaaaaa

8 comments:

Willie a.k.a Reptoz said...

Hahahah...kesian, baru nak mintak hadiah, si suami dah cakap takder duit...pandai gak Dr Fadhilah Tu erk? Hahahha...gelak tegolek golek aku.

Photo shoot price erk? It depends dgn location, hours, number of photos. Kitorang tak fix price. Just email me kalau confirm nak dtg. Selalunye kita charge tak mahal ler. Don't worry. Sometimes, kitorang shoot ikut kemampuan customers. So, susah nak letak harga.

mrs shaifull said...

willie - ok thanks, nnt i bgtau my husband, sbb nya yg beria benar maok bergambar :) hikhikhik

bukan datin said...

haaa kan aku dah ckp dulu. eerrkkk jom kita pakat2 pikir dan link kan dgn KPPA jom (walaupun dia bukanlah org kesayangan kita heheeh)

inabu said...

haaaa dikna pun dengaq motivasi dr fadzilah kamsah pg tu, bila pikiaq2 balik mmg betuiii tuuu...smlm dok plan dlm hati nak beli jambu batu, tiba2 en kasim kata dia nak cari jambu batu gak, hebat sungguh :)

mrs shaifull said...

juedaniel - aku takut satgi aku baru nak link kat dia, dia dah ckp mcm shaifull ckp kat aku tu, "x de duit", x pasal2 aku jadi pembunuh bersiri satgi :)

inabu - dikna, selalu jadi camtu kan, oleh itu, kalau ada instinct lain mcm ja, kita kena cepat bertindak, kan??? :) heheheheh...

nanadanny said...

haaa kan betui la, kenkadang kite baru terpk nak tepon mak atau asben, tup2 nset bunyi mmg dorang pn yg call...ish2

lagi satu yg bestnya klu balik kg, aku malas la nak cakap kite nak makan apa kan, tup2 apa yg kite terpk tu itu lah yg mak kite masak pn...rasa mcm pelik, tp benar...

haa kan jade, aku pn nak link ngan kppa la, rasanya die terdetik x nak buat apa yg aku pk kan...hahaha

attyfir said...

kdang mmg ade instinct..lagi kt anak2 den tau kalo anak2 nak tipu

mrs shaifull said...

nanadanny - tulah pasal, mmg jadi mcm tu lah, kadang2 rasa mcm ish, mmg betoilah instinct anak beranak dan jugak dgn laki ni sama ja kan?

atty - kty, hehehehe...patutlah saya selalu kena tangkap ngan mak dulu, kantoi :) hehehehe