Friday, July 31, 2009

kamdar, memang berbaloi...

dah selamat balik pun, x dak apa yg menarik sgtlah. aku cuma beli 2 pasang kain utk buat baju belasahan ke ofis.







murah sajo, 1 cotton, lg 1 tu x sempat plak aku nak tgk apa ntah jenis kain dia. alah janji boleh belasah p ofis kan, dah 4 5 purnama dah aku x buat baju. aku rasa dah boleh kot aku buat kan, asyik2 beli barang rifqy ja (jeles), nak jugak beli barang utk aku sendiri. hehehe...

5 comments:

eimma"s said...

yg kale purple tu cantikkk sgt :)

zura said...

yupp...sokong eimma..;)
org yg giler pepel mmg tgk pepel sume santeekkkkk....

CT NORAMIZA said...

eimma's - yg tu murah bangat! hehehe...syoknya org kata kain murah tu cantek (gila senyum sorang)

zura - o zura pun suka pepel ke, kak ct ikut keadaan :)

♥miss zaza♥ said...

yg purple tu cotton eh kak?
cantekk!

CT NORAMIZA said...

zaza - a'ah cotton murah, bukan japanese cotton :)