Tuesday, August 11, 2009

bila anak aku jadi artis...

sian dia, selama hari ni rupanya dia x tau benda yg tersimpan kat dlm rak tv tu adalah mic yg boleh digunakan utk nyanyi2 di masa keboringan melampau melanda mommy & ayah dulu2. tp bila dpt kat dia, terus retak menanti belah mic tu huhuhuuu....

dia hentak kat simen kot aku rasa masa tu.

bila dah dpt kat dia, sampaikan nak minum susu pun dia letak elok2 sebelah tempat dia baring tu, sbbnya abis je susu tu, terus sambung zikir nyanyi lg.


sungguh2 dia nyanyi sambil tgk tv, mcm betoi ja budak kecik tu


ececececeh siap duduk kat tangga lg..buatlah anak oi, janji happy. (hanya mic kosong yg dibagi, x pasang cable2 bagai, takut 1 taman blh dengaq suara kami anak beranak dlm umah tu) heheheh

2 comments:

Nurhayati said...

wah aunty tangkap lentok la rifqy nyanyi camni.. nanti leh masuk AF yer..

CT NORAMIZA said...

yati - aippp anak mommy x leh masuk AF, :)