Sunday, September 13, 2009

ninja pegi pasar ramadan!



hehehehe...mesti dipakai di saat genting mcm sekarang ni. nak x nak, mesti kena pakai gak, rifqy plak nak ada peneman, kalau mommy pakai, barulah dia pun boleh taat dan ikuti perintah tu, kalau aku x pakai, alamatnya mmg dia nak bukaklah mask ni. tu pun kadang2 terbabas gak, aku pakai, tp dia tetappppp nak bukak. apa2 jalah anak oi.



kawan2 camna plak, pakai x bendalah ni, jgn ambik mudah tau! pesanan khidmat masyarakat dr mommyrifqy utk semuaaa..

12 comments:

♥miss zaza♥ said...

so sweet both of you!
mmg kena pakai
prevention is better than cure kak ;D

zailamohamad said...

ermm..kadang2 pakai kadang tak..rimaaaaaaasss you;)

CT NORAMIZA said...

zaza - betul tu, dah kena kang susah dik! :)

CT NORAMIZA said...

zaila - :) hehehe mmg rimas, tp terpaksa!

s@yangh@sni said...

kalau anak aku mmg tak mudah arr...
jalan mudah???
takyah jalan???
oooo..tak dapek nak menolongnyer...

honeylanz said...

has dah x pakai dah. degil sungguh :p

Mama Shaqeer Wife Khairul said...

askunm...
salam lebaran....
Selamat Hari Raya Aidilfitri, Maaf Dzahir dan Batin...
nanti kalau sudi amik le kad raya kat blogged ira yerk...
askum...
moge raya nanti berbahagialah hendaknya keys..
askum...

CT NORAMIZA said...

sayanghasni - mmglah, yg tua kedaung ni pun rimas :)

CT NORAMIZA said...

has - hehehe..mesti sbb x de kes baru kan?

CT NORAMIZA said...

mama shaqeer - insya-allah, thanks, nnt saya pegi ambik ok ira

@Z said...

tahan pulak rifqy pakai mask tu..baguih laa...

CT NORAMIZA said...

az - dia ni kadang2 nak gak ikut, cuma kena bg contoh teladan, so kenalah pakai sekali :) kalau x jln gak, harus diikuti dgn jegilan bijik mata yg maha besaq