Thursday, October 29, 2009

akhirnya aku berjaya jugak wahwahwahh...

rupanya x sia2 selama ni aku mkn byk, walaupun perut saja dah 4 kilo, berguna jugak di saat2 aku buta IT camni, walaupun keluaq segala peluh dr setiap liang roma aku, aku boleh jugak tukar template blog aku yg sekian lama hijau putih sampaikan aku dah rasa nak muntah, mr shaifull dah naik boring, apatah lg org yg mai jengah kat sini.

aku tau, mesti ada yg boringkan tgk template lama tu, tp demi nak jaga hati aku yg comel ini hehehe..tu sbb hangpa semua diammmm membisu seribu bahasa, lepas ni kalau aku bg kebenaran suruh komen, dan2 tu lah mai bgtau aku, ha mmg pun, buruk gila template lama tu, tp takut nak bgtau, takut kecik hati, eleh mcm aku x tau.

x pa, aku x ambik hati, sbb ari ni aku bangga (idong kena kembang), aku pandai kodek2sendiri, walaupun 3 kali takbir, zikir dgn tasbih di tangan x lekang (tipu sgtlah tu, camna plak hang buat keja sambil tgn gentel bijik tasbih), aku siap azan lg, walaupun masjid jamek tu dah azan zohor td, aku azan lg sekali, takut kalau2 apa2 jd kat blog ni. gila punya bangang IT kan?

esok bila mr shaifull tgk template baru ni, dia mesti kata camni, "pandai dia tu main2 ngan blog". sbb smlm dia dah cakap camtu, esok aku nak suruh dia cakap lg sekali, cukup 44 kali aku teruih jadi pakar IT, tu dia angannnn x tahan, teruih nak jadi pakar, x alang2. lantaklah.

**** utk kawan2 yg rasa aku x letak link dia kat bloglist tu, remind lah aku ok, mata aku dah serupa beruang panda ni, bukan sbb x cukup tdoq, tp dr pg tadi dok hadap monitor ni, jgn buta dahlah.

sbb aku adalah seorang yg adil, aku x nak nnt hangpa tuduh aku pilih kasih, diva2 letak atas, x diva2 letak bawah, so aku sort by alphabetically, senang cerita, adilkan aku? :) hehehe...

20 comments:

Nurul Diana@Mama=Adam + Aidil + Ayra said...

wah cantiknya layout barueeeeeeeeeeeeeeeeeee .. tahniah ;-)

bukhairiah said...

wah transformasi...cantek..mmg cantek..mana cilok?

mrs shaifull said...

diana - serius? tima kasih (sambil lompat walaupun perut sama2 meraikan) :)

mrs shaifull said...

mrs bubu - cuba scroll sampai bawah, kat situlah, dpt dr en google :)

eimma's said...

cantik....saujana mata memandang :)

erlyda said...

wahhhh cayalah!! sudah teror yerr skrg =)

Mrs Azuhaizat said...

good job my fren...he..he..sejuk ja rasa...

AiNeRzA said...

biru itu mendamaikan...lps ni mesti gian nak tukar lagi..hahahhahah

mrs shaifull said...

eimma - hehehe mcm kat tepi laut plak "saujana mata memandang" tu :)

mrs shaifull said...

erlyda - x lah dik, dah lama dah terer :) kuikuikuii..

mrs shaifull said...

suharti - amboi, yg sblm ni x best sgt2 ka? :)

mrs shaifull said...

ainerza - hehehe mcm paham je, rasa best plak main2 tukar template ni kan, mencabar otak & mata :)

AkuPunyaCerita said...

waahh...ni buat aku pun semangat nak tukaq jugak ni, tunggu bos tak dak bulehlah...
'bos, bos, cepatlah mampus eh berambus, cek nak buat keja urgent nih' aci dak?

Zaila Mohamad said...

bravo kak..wah, sudah maju setapak ya..baguih..baguih..^_^

mrs shaifull said...

along - hang dah lama idup???

mrs shaifull said...

zaila - huhuhuuu sampai hati kata maju setapak je, katalah maju 15 tapak ke depan, barulah blh kembang idong :) huhhh

AkuPunyaCerita said...

mmm...ada la dlm 30 tahun lebih sket kot...hehehe

yasmine said...

ajar la aku tukar templet..aku ni makcik buta it laaa

mrs shaifull said...

along - ha menjawab menjawab

mrs shaifull said...

min - ish aku pun budak baru belajar, kalau aku mengajaq, satgi seantero dunia blog gelak kat aku :)

min, kalau nak, hang p kat google, type tutorial tukar template blogspot, aku buat camtulah, pastu ikut step2 yg dia bg :)