Friday, October 30, 2009

nescafe & nasi goreng

dah gatai nak mintak tajuk sgtkan, ha aku letak tajuk yg kaitan dia sipi2 ja ngan cerita n3 aku ni, boleh gitu???

org lain elok ja mai ofis buat keja, aku pun buat keja gak, sambil minum nescafe & makan nasi goreng (see, aku dh bgtau tadi kan) kat tempat ja, sbb ari ni tiba2 keja byk, tiba2 surat keluaq sekaligus dr bilik bos, dan tiba2 aku tersampai lambat ke ofis hari ni, sila salahkan mr shaifull yg x set alarm dan jugak tol jln duta yg semedang jam kalau lambat 3 minit 15 saat pun (padahal aku lewat dkt 40 minit). yg penting bila salahkan org lain, nampaklah mcm aku x bersalah, walaupunnnn aku yg matikan alarm, pastu tdoq balik dgn harapan, sat ja.

ari ni mr shaifull nak p ke eimas lg, ada keja nak settlekan sket lg, dia bawak adik sekali, yg aku risaukan la ni bukanlah keja apa yg dia buat, ataupun depa p mengorat aweks ukm kat cafe ukm tu, yg aku risau sampai meremang bontot aku ni, lepas tu depa nak p mana??? buatnya p tgk wayang 2 2 org tu, mau aku sumpah sekoq2 jadi purse baru, senangggg aku x kumpul duit sehari sekupang nak beli purse baru.

eee x tenangnya hati aku ni, gatai ja jari nak tanya (bukan mulut sbb communicate tru sms, dunia di hujung jari, kang x guna org kata aku anti sosial plak, x nak beramas mesra ngan keypad hp)...

2 comments:

bukhairiah said...

wah...mramas yer...alah..sms jer..xbaik buruk sangka tawwwww...

CT NORAMIZA said...

mrs bubu - nak buruk sangka apanya cek oi, adik ai lelaki lah, cuma ai adalah jeles sbb x bawak ai sekali huhuhuuu...