Tuesday, December 22, 2009

FedEx

mesti ada yg penah guna service FedEx ni kan?

aku bukannya nak cerita pasal service dia tu, tp dek kerana nak express sgt kot hantaq barang2 org, so jln terbaik adalah potong q, aku rasa tok wan dia ajaq buat keja camtu. kalau time angin aku monsun tropika x pa, kalau time barat daya, ni lah jadinya.



aku snap gambaq dia, sekali dgn plat no aku x padam, lantakkk.

nampak x betapa kurang ajaq dan kuang asamnya potong q mcm tu ja, padahal lane sebelah tu pun touch n go gak, tp kalau dah nama kurang asam tu, main cantas ja, nasib baik mr shaifull yg drive, kalau kena aku yg kesabaran senipis kulit bawang ni, merasalah dia tgk 1 jari ja dr 5 jari aku.

dgn signal light tarak, hangpa x sakit hati kalau camtu? nah, aku up satu lg gambaq dia, nasib baik muka dia x dan aku nak snap, kalau x, glamer driver FedEx tu.



siap dgn no aduan LPKP lg, tp tetapppp gak perangai serupa babun, rasanya driver tu x penah sedaq pun kat belakang van yg dia drive tu ada no aduan LPKP tu.

p/s : kepada abang2 driver tu, tlglah berhemah sket cara pemanduan tu, kalau kena dgn road bully x ke naya je pecah kepala tu kena hentak ngan besi kalau main potong2 q camtu.

No comments: