Tuesday, December 22, 2009

weekend yg sgt meletihkan

mmg letih gila!

ari jumaat, dr pg dah merantau p midvalley, beli barang2 keperluan nak balik kg. mr shaifull kata, tiap kali balik kg dia, mesti nak belanja byk sbb aku nak beli brg baru, tp balik kg aku, boleh pulak ulang2 pakai baju yg sama.

ahhh kt kg aku, x kisah pakai seluaq pendek cabuk pun, kat kg dia mana boleh buat camtu, satgi x-gf dia nampak aku pakai yg bukan2, takut dia ingat mr shaifull kawen ngan siti anak ponti plak, ha aku gak yg dpt nama. mana bulehkan??? x kira, nak beli baju baru gak.

sudahnya separuh beg isi ngan baju aku ja.

lip lap lip lap ja lampu kat midvalley, meriah sungguh.





gambaq wajib kami! :)

tp aku x paham ngan gambaq ni, mr shaifull nak ambik gambaq aku ataupun dia ada motif lain???



dah siap beli semua2, nak balik mesti makan benda ni :)



rifqy pun pulun gak, punyalah takut aku makan sorang.

sabtu plak lepas dah siap dobi mendobi, p jusco plak, dah dpt beg rifqy beg lama dah koyak, p sogo plak, bukan main lg nak p sogo, mcm ari isnin plak, punyalah ramai umat di jalanan. ishh x balik kg ka???

aku ngan rifqy tunggu kat sogo, mr shaifull p sorang ke jalan tar, cari barang utk bawak balik lg, tu pun x abis2 lg ni. fuhh nampak gaya nak kena usung lg 1 beglah, menjadikan semua sekali 4 beg, haa??? 4 beg??? sapa nak heret tu???

balik umah dah dkt kul 9 mlm, gila betoi, 2 hari berturut2 keluaq dr matahari sampai ke bulan.

hasilnya lps maghrib kelmarin, kami p klinik, rifqy demam, mr shaifull pun bawak keluaq ayaq dia plak, "lepas ni x boleh dah nak jalan2 lama2 sgt, sian eqy".

rifqy, cepat2 sembuh tau, nnt nak teman mommy jalan2 lg.

11 comments:

maslinamansor said...

perh....jalan sakan nampak....

zailamohamad said...

perghh, mak jeles nyah!!

CT NORAMIZA said...

mas - nama pun cuti, kenalah jalan, boring o dok umah :) heheheh

CT NORAMIZA said...

zaila - awat plak jeles, selalu dia jalan2, akak x jeles pun? :) heheheheh

CT NORAMIZA said...
This comment has been removed by the author.
honeylanz said...

hahaha.pic kt la senza tu dia ada motif lain tu..jgn marah gurau aja ;)

CT NORAMIZA said...

has - tu lah pasal, rasanya dia nak ambik gambar tutttt eee nnt dia :)

AiNeRzA said...

jumaat sy pun ke sogo...tapi apsal la x jumpa erk...kalo jumpa sah kena pau ngan saya suh belanja...hahahhahaha

CT NORAMIZA said...

ainerza - heheheh...akak g sogo ari sabtulah, ari jumaat meredah midvalley :)

yong said...

shopping2 YES ker...bestnya...

CT NORAMIZA said...

yong - ala, shopping biasa ja, bukannya org kaya nak shopping byk2 :)