Monday, February 22, 2010

kwik cut, tesco rawang

mudah, cepat & selesa!



mmg sekarang ni, dah ada kemudahan mcm ni kat mana2 pun kan, tp kat sini lg special la, sbbnya utk wanita muslim ada tempat khas disediakan, bg yg x nak terbogel di khalayak ramailah, ni info utk yg memerlukan service mcm ni lah, kalau aku..err no komen :)

4 comments:

AkuPunyaCerita said...

laa baguihnya...tak penah lg jumpak kedai bg service camni ni..baguih2, moga2 kedai2 lain terbukak pintu hati dan pintu kedai depa tuk bg service camni...rezeki pun bertambah kannn

CT NORAMIZA said...

along - update cepat blog hang, rinduuuu kat kawan2...

AiNeRzA said...

mudah tu...x payah nak gaduh2 dah dok mencari...tapi sekarang mmg banyak...

CT NORAMIZA said...

ainerza - senang kan? :)