Friday, March 19, 2010

gajet

heheheh lawak bila tgk 999 semalam, bukan main lg org tu promote 'barangan' yg dia juai tu, mcm x dak kesalahan.

ada dua benda yg agak lawak gaklah semalam, yg first tu, aku x sangka kat salah satu negeri kat malaysia ni blh plak jual benda ni kat tepi kaki lima saja, padahal x bertepatan langsung ngan 'motto' negeri tu. tahlah, aku pun x tau nak salahkan sapa, tp yg pastinya majlis perbandaran yg salah kot, sbb x ambik berat dan maybe ambik ringan benda2 yg camni.

yg x bestnya jual 'barang' tu letak atas meja camtu ja, ish x rasa malu ke kalau org lalu lalang, tgk 'anu' tu terletak elokkkkk ja atas meja, kalau aku, dan2 tu imaginasi aku jd celaru, eh benda ni mmg kena letak atas meja ka??? tlglah alert sket, jgn lah bg budak2 kecik pun blh tgk senang2 camtu ja, kalau dah x dak kemaluan sampai camtu sgt, aku rasa baik bg depa tgk yg ori ja. :)

lg 1, ada jugakkkkk parents yg bawak anak masuk dlm kedai yg jual gajet merepek camni, ish pelik sungguh aku, ada gak parents yg mcm ni, tah2 kondom pun dia mintak anak dia tlg beli kot kat 7 e, rasa nak lempang ja org camni. kalau ya pun hang laki bini nak 'bershopping accessories' utk mlm pun, tlglah guna sensitivit sket, jgnlah bawak anak dlm tu.

errr anak dia x tanya ke benda tu utk apa, benda ni utk apa, ish ke dia buat demo kat umah sbg pendidikan seks utk anak dia ha????

2 comments:

erlyda said...

hahahahaha lawak kan menda alah tu..member opis penah tgk brg tu dia kata mcm real punya pun ada..hahaha gilo! ;p

mrs shaifull said...

erlyda - hehehe real punya tu camne dik? :) wargahkahakha