Wednesday, March 24, 2010

ha??? biaq betoi..

ari tu aku layan rifqy sembang, mcm biasalah, bila sembang ngan dia, dan2 tu aku kena "bertukar" jd budak kecik gak.

rifqy : nape bah kau bebah

mommy : apa tu???

rifqy : nape bah kau bebah

aku x paham2 apa yg dia cuba nak bgtau aku.

sampailah 1 ari tu, tgk tv..

rifqy : nape bah kau bebah

rifqy : my, teci

dan2 tu aku rasa nak pitam, ha???? anak aku yg besaq tu dah kenai stacy, lor rupanya dia nyanyi lagu org tu, kenapa bah kau berubah kenapa bah...

semalam lak, dia nyanyi lg lagu tu. yg paling aku x blh blah bila dia cakap camni..

rifqy : nape bah kau bebah, my, wan nyi (wan nyanyi)

haa??? biaq betoi wan ruby nyanyi lagu tu???

16 comments:

yasmine said...

hehe,,,wan tu sapa..pengasuh dia ka...

maslinamansor said...

besa la... wan ruby pun nak tukar selera... hehehe

honeylanz said...

hahaha..nak gelak aja dgr..nape bah kau berubah...

mrs shaifull said...

min - ha, pandai pun hang :)

mrs shaifull said...

mas - hehehe x kan nak dengaq ahmad jais ja sepanjang zaman kan? :)

mrs shaifull said...

has - tu lah pasal, susah tul nak paham bahasa dia :)

AiNeRzA said...

ha...kalo adib..

"pis..pis..pis..kan..kan..kan..."

Rupanya lagu si Alif...

"Please...please...please...kamu jangan nakal"

Mmg kita x kan faham buat kali pertama...lama-lama...bila dah tahu berguling jugak tegelak...hahahha

Willie a.k.a Reptoz said...

lagu tu memang menusuk jiwa.

Nurul Diana@Mama Adam + Aidil said...

ha..ha... ha.. ramai betul peminat stacy nieh .. sama lah dgn adam .. aduhai sabo jelah bdk2 nieh skrg ;-)

mrs shaifull said...

ainerza - sian diaorang kan, kena gelak ngan kita :) wargahkahakkha

mrs shaifull said...

willie - nangis mek dengar bah! :)

mrs shaifull said...

diana - tu lah, tah masa bila dia belajar semua tu, ingatkan reti minum susu je :)

Mama Shaqeer Wife Khairul said...

salam...ada award untuk kamooo
nanti amik yea..:)

mrs shaifull said...

mama shaqeer - thanks! nnt saya ambik ok :)

bukhairiah said...

diena pon suka lagu stacy nie...astro kan slaloo tayang Vc nie...time tu la dia goyang2kan badan...hehehe cute..dia nyanyi gak.."papapapapapapa"

mrs shaifull said...

mrs bubu - hehehe lawakkan budak2 ni, ai dulu2, x reti lg bab2 tv ni masa sama umur ngan depa :)