Wednesday, December 22, 2010

bila tsunami dlm kepala...

...dan2 tu gak aku rasa menyampah, benci, meluat, nak muntah tgk blog sendiri, dahlah update pun kadang2 dah la ni, pastu dgn template yg buat aku sendiri rasa nak pitam, apatah lg pengunjung (ewahhh, byk sgt ka pengunjung, aku tgk visitors tu takat2 tu ja dr thn lepas, panggg diri sendiri). gasak!

ari ni, sambil buat list brg umah, lambat rasanya nak tunggu update list barang yg kat umah, yg mr shaifull dah siap2 buat utk aku (plus suka nak tunjuk yg aku lg pandai dr dia), sambil tgk blog org, tetiba eh teringat plak blog sendiri, dan2 tu aku tukaq template, walaupunnnnn, blogger template sahaja.

tp aku rasa tenang ja diri, bila tgk blog tu x lg berkaler koko, walaupun koko tu salah satu pendapatan utama negara, ha sudahlah, aku x nak merepek lbh2 lg, nnt aku update ngn short vaccay to melaka ngn family (melaka pun nak kecoh), x kisahlah, janji aku happy kan. nnt aku dah transfer gambaq masuk kat netbook, aku cerita kat sini, la ni aku nak p beli nasik dulu, lapaq!!! (hang mana penah x lapaq kan???)

6 comments:

Nurhayati said...

sila la update blog.. rindu padamu..

maslinamansor said...

sokong nurhayati... :)

Byzura Mj (By) said...

mcm mood saya sekarang. hehehe.

mrs shaifull said...

yati - saya pun rindu awak gak, dah lama kita x saling 'komen mengomen' kan? :)

mrs shaifull said...

mas - eleh, dia pun sama gak, jarang2 ja update blog :) hehehe...kata nak cerita, bila nak jumpa ni

mrs shaifull said...

by - kenapa, mood swing ke? :) jgnlah camtu, darah manis tu :)