Tuesday, October 16, 2012

monolog diri sendiri...

kadang2 rasa jauh, kadang2 rasa pedih, kadang2 rasa nk menangeh...

tp x penah sapa yg paham dan peduli, bila dah mcm tu, makin hari makin keras hati aku ni...

aku ka yg terasa hati, terlalu beremosi, sedangkan org cuma menguji, sejauh mana ketahanan hati ni...

kadang2 rasa mcm x penah siapa nk memahami, kadang2 rasa terlalu cuba nk memahami org di sisi, tp hati sendiri x penah dihargai...

terlalu byk berkorban diri, tp berbaloikah setiap apa yg dicurahi???

selagi mampu, aku akan terus mengemudi sendiri, emosi yg x penah bertepi...


4 comments:

nanadanny said...

nak like byk kali wlpn xdak icon tu kt cni...kehkeh

sabar lah wahai siti, kerana ini menguji diri, berdoalah pada Ilahi, agar bersabar wlpn diuji...

wallahhh...hahaha

Nurul Diana@Mama Adam + Aidil said...

alahaiiii naper ni dear.. mmg ada masa kita akan rasa stress sgt2 ..bersabar byk2

mrs shaifull said...

nanadanny & diana - kannn??? mmg mcm tu kot, tp bukan pms :(

mamayone said...

ct...nape? jangan sedey2 hidup hanya sekali jadi jgn amik hati sgt atas apa yg terjadi..biarkan ia berlalu mcm angin dan mengadulah dan menangislah sepuas2 pada Allah...pastu relax...tau...chill...